غدا : احد اكبر التجمعات لطلبه الجامعات في الدوله

السلام عليكم ورحمه الله

كليه الطب بجامعه الامارات منظمه حدث لجميع طلبه الجامعات يخص المجالات العلميه والاحيائيه والطبيه ولكل المهتمين واللي حابين يعرفون اكثر بهالمجالات.

بيكون في شهادات للحضور والحدث يبدا من الساعه 9 للساعه 6 يكتون من العديد من الفقرات وفي اوقات مخصصه للعروض الشفويه والعروض الملصقات ( البوسترز)

( إن الهدف وراء هذا الحدث هو منح الفرصة للطلاب من جميع أنحاء الدولة لعرض إنجازاتهم في مجال البحث العلمي عن طريق مشاركة تجربتهم مع حضور يتألف من عدد من الأفراد المنخرطين في عدد من المجالات العلمية بمختلف فروعها. الدعوة مفتوحة للجميع للحضور والاستفادة من هذا الحدث الذي سيبدأ في تمام الساعه التاسعه صباحا وتستمر فعالياته حتى السادسه مساءً غدا في مبنى الكلية المتواجد في مستشفى توام في مدينه العين. )

وهذا الاعلان :

Faculty of Medicine and Health Sciences in UAE university would like to extend you a warm welcome to "Biomedical Science Research Day"

Tomorrow, may the tenth, students from different universities around the country will convene to gain the recent updated research based knowledge.

This congress enable students to interact and learn in a scientific setting for a variety of topics ranging form biology and science to purely medical.

Prominent international speakers will come to the UAE for this event to benefit the students with their rich experience and knowledge.

Presenters are coming from all over the country with diversity of specialties and research interests to give a comprehensive information.

The event will take place in the faculty of medicine campus in Tawam Hospital – Al Ain. The programs start at 9 am and continue to 6 pm.

Your presence is much appreciated and welcomed.
For more detailed information on the event contact us at : fmhsresearchday@uaeu.ac.ae

or visit our website : www.fmhsresearchday.uaeu.ac.ae

لاا يفوتكم 😉

لو سمحتي المكان وين بيكون ؟!

خليجية اقتباس خليجية
خليجية
مبنى الكلية المتواجد في مستشفى توام في مدينه العين
خليجية خليجية

يعطيج العـِآفيه ختيـِه عالخبــِر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.